tiistai 14. helmikuuta 2012

Valentine´s day ♥

Glad vändag på er alla! <3 Skulle vilja laga ett fint collage på alla mina finaste vänner, men egentligen är det ingen vits eftersom det är just på dem jag alltid lägger in bilder på.. :) TACK för att ni alla finns och för allt! Vet inte riktigt hur jag ska formulera mig men ni förstår säkert vad jag menar.. <3 Jag funderar faktiskt ganska ofta i olika situationer på hur mycket det betyder och hur det skulle vara att inte ha er.. Så tacktacktack!


Hahhah, måste vara lite klischéig och ta den här sången.. :D Men allvarligt, ni är dom finaste, vackraste, bästa, underbaraste, viktigaste vänner man kan ha! Och ni vet nog vem ni är, också ni som jag inte träffar så ofta! (hatar att det låter så där som alla skriver men det är sant..!)

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3