sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Aktivering.

Jag ska aktivera mitt liv. Nu.

Mindre datande.
Aktivare läsande då jag bestämmer att jag ska göra det.
Vara mer med vänner.
Vara mer med familjen.
Och allt annat som jag inte kommer på nu.

Helt enkelt göra mer av det jag egentligen vill och borde istället för att bara bli och sitta före allt är gjort. Resultatet är ju då ändå bara att jag blir är missnöjd med mej själv och ändå inte har slappnat av. Hahaa, hur många gånger har jag inte intalat mej själv att försöka göra såhär, men åtminstone den här veckan ska jag verkligen försöka kämpa! :) 

Sista dagarna provvecka och sen "ledigare", ska börja nya perioden aktivt och samtidigt försöka hinna med mycket roligt utanför skolan, som ett mål. Kanske nån annan kan ta och försöka inspireras av samma tankar? ;) 

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3