torstai 2. helmikuuta 2012

AKTIV DAG!

Jeeeess! Äntligen en dag då jag har läst på prov (nästan) som jag hade planerat!! :) Först kom Lisa hit, vi skulle läsa men det blev inte till något, men det var kiva att bara prata. :) Sen började jag min aktiva tid, jag analyserade de sista novellerna och läste faktiskt allt som är med till moddaprovet, hoppas det går bra sen också! 

Lite roligt tyckte jag att det är att det står sådana här förklaringar i moddaboken:

                    :-) Ler
                    ;-) Ler och blinkar, är inte helt allvarlig. Ironisk.
                    :-( Ledsen
                    :'( Gråter
                    :-* En kyss
                    :-P Räcker ut tungan
                    =:o Så rädd att håret står på ända             <---- wtf?? :D
                    0:-) Ängel

Okej öö roligt och roligt men kanske ni fattar vad jag menar, lade märke till det bara :D

Godnatt! // Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3