maanantai 20. helmikuuta 2012

Sappee 20.2.2012! :)

Hejps! :)

Var alltså hela dagen i Sappee idag, det var nu som man kan förvänta sig så jag ids inte skriva så mycket, sätter hit foton istället. De är tagna med min underbara super lilla digitalkamera om ni undrar på kvaliteten... :D

 Adde och Patric! :)


 Dessi :)


Två snygga egobilder varav den andra är med snyggt duckface, tänker verkligen inte lägga upp dem i större storlek. :D Tråkigt i liften eller vaddå..?







 Helt normala barn som jag var och äta med..... :D



Ville väkisin ta en egobild i Patrics glasögon (eller vad det heter?) också :D


Var faktiskt jätte roligt att vara lite mer med Adde och Patric. Jag fick lyssna på deras fula junttiga skämtande på engelska, som de alltid också gjorde på nian! 9D! <3 ;D Nostalgi! (undrar för hur mångte gången jag skriver det ordet i den här bloggen... -.- :D)

Godnatt!

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3