keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Dans!

Sökte runt på datorn efter nån dansbild bara hit till bloggen och blev ju nästan själv inspirerad av gamla foton av min och andras grupper! Måste fundera om jag nästa år ska ta t.ex. ens en gång i veckan balett så att jag skulle få tillbaka lite av min gamla teknik. Problemet är bara tid och att sen alltid ha mera program som man alltid måste fara på, det är så skönt nu då jag har många lediga dagar och kan göra mer saker fritt...


Den här bilden är också från Pinocchio, därifrån jag har satt hit många bilder tidigare. Tror inte att jag har publicerat den här, har lite svårt att komma ihåg vilka jag har lagt ut så ber om ursäkt om det kommer samma bilder väldigt många gånger, kanske det inte är så farligt :)

Nu alltså på dans!

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3