tiistai 7. helmikuuta 2012

Prov!

Hade kameran med i skolan igen, börjat bli till en vana nu :) Men jag tog hela tre foton... :D Här är nu ett av dem, på Jennie och Elin. 



Mysigt att skriva ett prov, finska, som jag var färdig med ungefär 10-tiden och sedan vänta till halv 1 eller när det nu var som första provutgivningen var... Nåja :D I varje fall här är nu vitsorden på dem som jag har fått ut:

Religion: 8+
Matematik: 9+
Historia: 8
Filosofi: 7

Jag är i princip helt nöjd men ändå innerst inne är jag ju inte det :D Utom med matten. Och ja, hissan måste jag vara nöjd med eftersom jag läste ganska mycket för första gången dagen före provet så.. Religionen trodde jag faktiskt att jag skulle få över 9 i men klassens medeltal var 6,9 så det får duga. Filosofiprovet med Amanda borde vi ha fått bättre i med tanke på vissa saker!? ;) Kanske vi kan få en 8 på betyget, då blir jag glad i alla fall :P Så nu då jag funderar är jag nog helt nöjd ändå :D

Säkert jätte intressant att läsa om mina funderingar om vitsorden men om ni gör det så får ni väl överleva. ;)

Nu och sova, tidigt för en gångs skull! Godnatt!

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3