lauantai 25. helmikuuta 2012

Leim

Konstaterade just att jag är på jätte tråkigt humör. Orkar inte släpa mig nånstans, ta reda på om det händer något (verkar inte göra det), göra något roligt, göra något vettigt eller NÅGOT över huvudtaget. Har ungefär suttit på samma ställe hela dagen, fått lite gamla läxor gjorda, bara tittat runt på nätet och sånt. Sen så har jag beslutsångest om jag ska köpa Mumford & Sons och The Xx cd:n på samma gång som jag ändå ska beställa eget yttre minne från cdon.com..? Tror nog att jag köper dem, kan tagga lite inför sommaren och annars också chill musik...

Hmm, råddigt och blandat inlägg. Får se vad det blir av kvällen, nånstans ska jag väl ändå fara, ens en stund. Vill för tillfället vara 18 så att jag också slipper ut och inte behöver bara desperat efter att det ska "hända något". Bara ett och ett halt år kvar -.-

Imorgon kommer människorna hem! Äntligen! ♥

// Hedda

1 kommentti:

  1. vänta hedda tills mumford & sons nya skiva kommer, men annars finns de i kasiraita så du behöver int beställa :) vet icke the xx finns där :)

    VastaaPoista

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3