sunnuntai 30. lokakuuta 2011

Veckoslutet!

Hejps! :)

Tänkte att jag nu har lite tid och orkar skriva kort vad jag har sysslat med igår och idag, det har inte blivit av tidigare men nåja.. :) 

På fredag blev det sen också VK! :D Huhhuh vilket kråplande med hur jag skulle få skjutsar och allt men det ordnade sig till sist, tack..! :) Kvällen där var nog rolig och jag var och är nog suuuuuppperrglad att jag slapp dit, annors skulle jag ändå ha varit jävligt angstig för att inte ha varit där :D:D Jag hade lilla kameran med men tog jag några foton? Nepp, inte ett ända, harmar lite nu efteråt :/ I varje fall, tack till alla som gjorde kvällen så bra! :D

Idag var vi med Antonia och Cassandra till Åbo. Vi skulle köpa mask till Kattanfesten som är nästa veckas fredag där man måste ha en. Om nån förrästen vill på festen så fråga bara om man slipper med, hehee ;D 
Det var skönt och sådär roligt i Åbo, tacktack till er <3 Vi gick runt och shoppade annat också (visar fast sakerna imorgon) och så for vi och äta till Fontana med Antonia då Cassandra for hem. Jeps, sen kom vi då hem och böt kläder osv, Cassandra kom till mej en stund (fotona i förra inlägget :D) och så for vi ut. Vi ville inte fara på PKP-party utan gick istället runt lite där på malmen bara och satt vid bustis med trevligt schack. :) Sen slutet av kvällen så var jag med Myyri och Antonia tills jag for hem och disskuterade lite med mamma och pappa om allt möjligt... :D







Jag kunde inte välja bild så satte nu alla 3 jag tog hit.. :D Hahah.



Det var väl vad jag har gjort sådär i korthet, blev kanske lite långt då allt kom i samma inlägg men jag ville skriva ändå.. :)

Godnatt och hejdå! :P (Skitskönt att klockorna vänds och man får sova en timme mera!! <3 )

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3