sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Tillbaka till vardagen...

Hej!

Japp, imorgon då tillbaka till vardagen... Konstigt att öppna böckerna och allt, försökte just göra matteläxan men det är ju helt skitsvårt då man inte är alls inne i skolan och sådär.. Efter en dag i skolan kommer det ändå att kännas som om man inte har haft något höstlov -.- 

Men hihii till mej kommer det ändå att vara helt chill nu, jag är ju van att inte ha några veckoslut typ, eller ja, jag har ju bara haft Chans hela tiden! Nu kan jag ändå chilla och göra en massa fritt på veckoslutena! ;D


Jag sätter hit några bilder från fredagen då jag var med Ronja och Cassandra. Jag har bara inte orkat sätta in dem på datorn före nu. :)












Godnatt! :)

// Hedda

3 kommenttia:

  1. oj va hon där cassandra e vacker <3 -.-

    VastaaPoista
  2. Hur vet du vem av dom som är cassandra? ;)

    VastaaPoista
  3. först fatta ja inget men just de exakt hur kan du veta någo sånt? ;D <3

    VastaaPoista

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3