sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Tack! ♥

Hej! :)

Sitter nu i tåget, jag är på väg hem från Jakobstad och är framme i Åbo om lite över en timme. Sen söker pappa hem mej och så ska vi väl lite fira min namnsdag hemma. Den var igår om jag minns rätt? :D

Det var jätte mysigt idag, sorgset men jätte fint, då vi alla i Chans satt i en cirkel och alla turvist skulle säga något om vad de tyckt om att vara med, tacka de andra osv. Det tog nog säkert typ två timmar men det var bara så fint! Vissa storgrät och jag fällde faktiskt också några tårar, helt skönt så behövde jag int känna mej så udda.. :D

Jag kan inte ännu riktigt fatta att Chans påriktigt är slut nu! Känns helt sjukt eftersom det har hållit på så länge och nu mitt i allt är över.. Jag är, som jag har skrivit i tidigare inlägg, glad att få tillbaka mitt vanliga sociala liv, men samtidigt tror jag också att det kommer att kännas lite tomt ibland, som om jag inte har något vettigt att göra.

Egentligen kan jag inte ens ännu säga hur jag känner om dethär, jag förstår inte ännu att det är slut. Det årerstår att se hur jag reagerar om typ en vecka eller en ännu längre tid, undrar själv.. :o

TUSEN TACK till alla som på något sätt har varit med i Chans och som gjort det möjligt! Jag uppskattar er verkligen! <3

Ännu några sista bilder från Chans får ni stå ut med :D Fotograf igen Niclas Glasberg.











// Hedda

2 kommenttia:

  1. sv: Alltså de e ett fängelse på Filippinerna som tycker att fångarna på vanliga fängelsen bara blir våldsammare när de sitter inne. Så på Filippinerna har dom ett "dans-fängelse" var de håller på med såndänt fö att hålla disciplinen o attde typ ska va lite kivogare. Öö hoppas du fatta någå iaf :)

    VastaaPoista
  2. herregud ja visste int att du e me i chans!!! hu har de vari? :D tänkte söka dit men sku ändå int ha haft möjlighet att fara på domdär lägren på sommaren så..

    VastaaPoista

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3