keskiviikko 19. lokakuuta 2011

PSG ♥

Hejps! :)

Läste just Cassandras blogg och måste nu skriva hit också, som hon hade gjort, om hur viktiga alla ni från Pargas är! Det är alltid lika roligt att träffa er och jag blir alltid så glad av det! Hihii, måsta bara skriva hit, och sori Cassandra att jag kopiera lite.... :o :D 


Allmän Pargasfiilis på bilderna, från en julfest :D För dom som inte vet så är det Sarlinska högstadiets manliga lärare som uppträdde med balett.. :)









PUSS! <3


( Ändå måste jag nog säga att jag är SUPERNÖJD med att ha valt Kattan, då kan jag också uppskatta Pargas 1000 gånger mera än förr! Rekommenderar verkligen till dem som nästa år eller kanske senare funderar på att fara dit, jag tycker att det verkligen har lönat sej, och bussresorna är faktiskt inte långa heller! :) )

// Hedda

P.s. Failat att texten om hur bra Kattan är blev längre än texten om PSG.. Hahaa :D Säkert för att jag är så van att måsta prata för Kattan då så många i Pargas har dissat det och undrat va fan vad tänker du varför ska du dit?? :D

Men jepjep hejdå ha det bra! :) Snart ska jag iväg till Myyri och baka bulla! :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3