perjantai 28. lokakuuta 2011

Dans :)

Hej! :)

Jag ska nu just på danstimme, eller ja, höften är ju sträckt så jag får väl bara titta på och kanske markera lite -.- Men i varje fall. Det är Hanna-Riikkas timmar som jag egentligen börjar först nu för att jag minst vartannat veckoslut har haft Chans så det skulle inte ha varit nån vits att gå där före nu, problemet är bara att jag inte kommer att kunna vara borta typ en ända gång för att jag redan är så mycket efter nu.. Men det tar ju ändå slut kl 19 så man hinner ju fast vad efter det också en fredag... ;D Ingen aning vad jag gör idag efter timmen, kanske far ut, bara hemmakväll eller nånting annat, beror på var människor är? :) Inget vk för mej i varje fall :(


Några gamla bilder (perus) från 2010 då vi hade Pinocchio, det är ungefär samma grupp som jag dansar med nu också :)





Ha en bra fredag! :)

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3