sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Saknad ♥


Okej, jag börjar med att jag nästan aldrig brukar sakna människor. Det är ju på sitt sätt skönt för mej, men det är verkligen inte roligt då nån kommer och säger "jag har saknat dej" och jag inte ens har tänkt på saken... Eller alltså nej, klart att jag blir glad att folk bryr sej, men jag känner mej varje gång som en dålig och kall person som inte bryr sej om nån. 
Att jag inte har saknat någon massor betyder verkligen INTE att jag inte bryr mej om eller älskar den personen! Hoppas jag fick dethär förklarat så att man förstår på något sätt nu...




Jag ville skriva om dethär just nu eftersom jag mitt i allt började sakna alla möjliga, jag tror att jag skulle behöva lite mer fritid eller nånting, för att hinna vara med alla och också bara för att ta det lugnt. Därför har jag nu tänkt att jag (troligtvis) inte ska vara med i showen heller. Det kommer att harma, men det blir nog för mycket. :/ (Okej, nu spårade ämnet ur lite..)

Ja, här nu bilder på några kompisar och sånt, och här är absolut inte alla som jag har tänkt på nu och som är viktiga! Kanske jag säger såhär som man alltid säger: Ni vet vem ni är ♥





































 // Hedda


1 kommentti:

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3