perjantai 21. lokakuuta 2011

Gårdagen :)

Hej! :)

Jag har ju nu en stund varit typ en dag efter i bloggen hela tiden men jag tänkte ta igen det nu så att jag kan skriva normalt igen.. :) Igår alltså var jag först hemma och städade och lagade mat och sånt med Oskar :D Sen for vi med Myyri på kaffe till skogen, det kändes sådär lite random att sitta där men ändå avslappnande och bara skönt, tack! :)

Vi for båda hem och skulle värma oss och byta om och sen fara ut, men Myyri hade lovat Milla att titta på film så hon kom sen inte heller :/ Istället for vi ut med Lisa, vafan Pargas allvarligt, var är människorna då ändå åtminstone ganska många har höstlov!? Okej dom flesta flyr väl härifrån typ.. -.- :D Nåjoo, vi cyklade runt där och såg kanske en människa var 10nde minut ungefär.. Sen var jag ännu ute med Jocke en stund. :)


Myyri i skogen :P




Hejdåå :P

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3