maanantai 31. lokakuuta 2011

Köp :)

Jag sa ju tidigare att jag skulle lägga upp foto på det jag köpte på lördagen från Åbo och här kommer nu det inlägget. :) 


Orange t-skjorta, Gina Tricot, till dansföreställning
Sminkbortagningsmedel
Röd mask till Kattans fest
Brun Fjälleräven reppu
Mörkmörkgråa eller svarta högmidjade shorts från H&M, köpte dom egentligen redan tidigare i veckan


Här syns t-skjortan :)



Haha superintressant :D Men ni vet dendär lycko-rushen man får efter att man har köpt nånting som man tycker massor om eller som man vet att var ett bra köp!! Jag fick den känslan riktigt ordentligt på lördag då jag fick gå runt på stan med min Element-kass med Fjällräven-väskan i! :P Det är nog för att den är såndärn som man kan ha lääääääänge och jag så länge har funderat på att köpa en sån! :)
Samma med shortsena och också sminkborttagningsmedlet hahah :D Detdär är allvarligt det bästa jag vet för vattenlösligt smink, bara som ett tips :)

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3