sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Slut på höstlov...

Hej och god morgon! :D

Jag vaknade först för inte ens en timme sedan :o Konstigt att jag klarade av att sova såhär länge, men det är nog helt skönt, ja har inte sovit en enda sådär överlång natt nu på höstlovet.. Underligt att jag faktiskt hela tiden har gjort något på det här lovet, jag tycker att mina lov alltid bara brukar bli till att slappa och jag är alltid så lat med att släpa ut sej eller fixa nånting ordentligt att göra. 

Roligt såhär så behöver jag inte känna mej som en hemmaråtta och det känns också som ganska många lediga dagar då man har gjort mycket! :) Jag började också fundera hur bra det kunde vara om normala veckoslut kanske bara skulle vara en ledig dag och så skulle man istället ha 4 lediga dagar en gång i månaden.. Eller okej, ett en dags veckoslut skulle ju inte vara nånting men o andra sidan hinner man ju komma bort från skolan helt på ett annat sätt under lite längre ledigt!

Jag har faktiskt inte ägnat en tanke åt skolan sedan tisdagen och idag kommer jag att hamna lida för det, har en stor hög med ogjorda läxor kvar och så ska jag också lära mej Sannis dans före träningen på kvällen genom att titta på en video också.. Jag har varit borta från träningarna typ vadå 4 gånger, eller jo en av dom var jag och tittade men man lär ju sej ändå inte så mycket av det.. Vi ska tävla med dansen (i Dance station i Pargas men ändå) om två veckor så det blir faktiskt att ta igen lite, men det borde väl gå :)


Jag hade tänkt lägga upp några bilder på vad jag har gjort på höstlovet, men sen kom jag på att jag alltid har lagt upp dem vart efter så kanske ni bara kan läsa ner på bloggen ifall att ni vill se.. :D 


en lite höstig bild i varje fall :P


Ha en trevlig sista höstlovsdag ni som hinner chilla..! :)

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3