torstai 11. elokuuta 2011

Städa...

Hej!! :P

Jag försöker här städa mitt rum men det går inte så jätte bra.. Takten är lite långsam, på över en timme har jag hunnit städa bara mitt spegelbord :D Nå, nånting får jag ju gjort i varje fall :P Igår var jag bara hemma, bestämde redan på morgonen att jag skulle göra så eftersom jag tror att jag under hela sommaren inte har varit en enda dag helt hemma, utom då den ena veckan som jag var sjuk. :/

Här är två bilder från vårt rum på danslägret i Houtskär 2009, en bild före och en efter Ainos och min städning :D


Före...


...Efter

Nu då jag tittar på bilderna så ser det ju nästan hemtrevligare ut på före-bilden.. :o :D

Nu ska jag fortsätta städa, men försöker ännu uppdatera senare idag :)

Ha det bra :P 

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3