keskiviikko 10. elokuuta 2011

Fortsätter här :)

Hej! :)

Jag började först blogga på ratata men nu stärvade det med att sätta in länkar, bilder osv och jag tyckte inte annors heller så mycket om den, så jag testar att byta hit till blogspot. :) Jag hade en ganska lång paus där nu också så det kommer säkert att komma in bilder t.o.m. några veckor bakåt hit.

Jag heter alltså Hedda och har inte bloggat mycket, bara några inlägg där på ratata, så jag vet inte ännu riktigt hur min blogg kommer att vara. Jag är 16 år gammal och bor i en ganska så liten stad i Finland. Troligtvis kommer jag att skriva på svenska, kanske något inlägg nu och då på finska, får se. Jag dansar och har också spelat piano men slutade nu, men musik är nog superviktigt för mej! :P
Ja, vet inte riktigt vad mera jag ska presentera mej med men det var nu nånting i alla fall. :)

Vi hörs! :D


 // Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3