maanantai 29. elokuuta 2011

1500! :o

Hej!

Idag var jag igen normalt i skolan, surprise surprise.. :P Lite sovmorgon, började 9.30. Problemet då är ju bara det att jag tänker att "jag inte har bråttom att gå och sova" ---> typ 6 timmars sömn -.- Hade igen tänkt hinna sova 9 timmar eller nånting men nepp...

Nåja, i skolan var det EKS-val, också för ordföranden. Hade hoppats på att Heidi skulle ha vunnit men nåja.. Måste bara säga att jag faktiskt uppskattar henne jätte mycket!! :) 

Sen hade vi då jumppa, simning i Samppalinna. Wtf vi skulle simma 1500 meter!? Tänkte först att det kommer att ta en evighet! 30 gånger bassängen :o Ändå gick det helt bra och hann just passligt på 45 minuter, överraskade nästan mej själv! :D

Simningsbild? :D Här går jag kanske på tvåan :D

Sen kom jag hem först 5-tiden och vädret var nu inte det bästa så blir inte att fara ut eller nånting, snart försöka göra alla läxor tills imorgon och kanske färdigt något till senare i veckan också :) (in my dreams...)

Hejdå!

// Hedda :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3