sunnuntai 14. elokuuta 2011

Gårdagens foton :)


Hej! :)
Jag sa ju att jag skulle lägga upp bilder från igår lite senare så här kommer några som jag tänkte att man kan lägga ut.. :D


Kvällen började i centris med Nissu, Becka, Alkko och Jan :)

Söta foton man hittar... Becka och Nissu :)

Becka, Nissu, jag och Cassandra :D

Patric var också ute :D

Ett foto på Dusan och Cassandra

Cassandra igen :D

Tack för kvällen och kanske ett speciellt tack till Cassandra, Myyri och Patric måste jag väl säga... :D



Idag var vi då hos Iuu med några, tittade på Love and other drugs, åt lite och sånt :) Tack! 

Hos Iiu :)
Sen for vi ännu ut en stund på kvällen, hann prata med Antonia lite och så :)

Det var väl allt för idag, imorgon Central Sounds! :D 


Tack och godnatt :P

// Hedda 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3