keskiviikko 17. elokuuta 2011

Denhär dagen :)

Hejj!! 

Jag är redan mycket mer positivt inställd inför att fara till skolan på nytt, pratade mer med flera och sådär :) Bl.a. några som inte heller har gått i sossen och som inte känner typ nån :)

Efter skolan kom jag då hem med buss och hade sällskap av andra som går i Lilla Hankken, Sjömansskolan och kanske någon annan skola vet inte ens? Sen skulle jag då på min första sånglektion, det kom helt som en överraskning då läraren för några dagar sedan ringde och sa att vi skulle komma överens om en tid. Jag blev ju nog såklart glad :P Det gick nog helt bra, 45 min kändes faktiskt som en kort tid där! 

Sökte efter nån lite sångrelaterad bild och hittade den här från 2008 då vi med en annan familj var till Teneriffa på resa. Här sjunger då Ella och jag karaoke på något litet fult ställe i hotellet :D Haha.. snygga? :D



På kvällen ännu danstimmar :) Det var också jätte roligt, länge sedan sist med den egna gruppen och så var det skönt att träna dansteknik efter sommaren!

Det var allt, imorgon blir jag väl en stund i Åbo efter skolan och ska köpa några skolböcker, lite mera häften och sånt :)

Godnatt! 

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3