tiistai 30. elokuuta 2011

Kattanbarn e kiva ;D

Hej!

Kom just utifrån, var där med Laukki, Dessi, Cassandra och några alla möjliga andra. :) Skönt att bara chilla ute..

Nu kommer då bilderna från skolan som jag skrev om tidigare:

Camppu

ööö... festfiilis i matsalen Cassandra? :D Mattan där till vänster

..... joo :D Jag och Elin

Jag har aldrig vetat att jag kan en sån min? :D

Jag och Jennie, teinipeili ;)

Jennie o Mattan

Jennie, Mattan + Elin

Jennie, Mattan, Elin + Fredrika 


tråkigt på engelskatimmen?


Emppu

Ellen

Cassandra...

... och hennes fetisch för stolpar :D



Jepp det var det :P Här är nu alltså några av dem jag har varit med här under mina första veckor i Kattan :) Nu snart och sova, kämpa med lite ryska först bara!! (igen -.-) 
Godnatt!

// Hedda :)


1 kommentti:

  1. blev ren rädd att du har varit sneaky och fått nån foto på mej, men jag hade tur, det skulle ha varit ganska hemskt att vara på fotot med "BAD HAIR DAY" ;) ps. gillar din "Jag har aldrig vetat att jag kan en sån min? :D" bilden !

    VastaaPoista

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3