perjantai 19. elokuuta 2011

Speed-up :o

Tjenare bloggen! :P

Jag har helt en känsla att hela mitt liv speedas upp på något helt konstigt sätt! Skolans tempo är supersnabbt, åtminstone gemfört med högstadiet, och också efter skolan tycker jag att det hela tiden är nånting jag borde göra..

ryska alfabetet.. bara att börja öva och läsa? :D

Var normalt i skolan och efter det några timmar i Åbo med Aino. Vi gick runt i butiker lite, jag köpte skolböcker (inte ens många men det blev ändå typ 100 e! :o ) och sånt. Jag trivs så bra med att bara gå i en lite större stad som Åbo och annors också är det mycket finare där runt skolan än t.ex. i Pargas.. No offence men det är ju nog så.. :D 


Ett par shorts jag köpte :) (dålig bild -.-)

I skolan trivs jag också bättre varje dag då man lär känna fler människor och sådär. Nu först har jag fattat hur mycket arbete gymnasiet kräver om man tänker ha ens ganska bra vitsord. Jag tycker att det nu redan finns en massa deadlines och annat som ska göras i kalendern.. Tänker bara att om andra klarar det, varför skulle inte jag? Ska bara hållas positiv med dethär så borde det väl gå bra :) Samtidigt håller jag tanken i mitt huvud o hur smart och allmänbildad jag kommer att vara efter 3 år i gymnasiet! ;D

Lite sådär kanske onödigt/tråkigt inlägg men skönt att skriva lite och så kan jag ju själv läsa om en tid vad jag har tyckt :P

Ännu en bild, såhär såg jag ut idag:



Godnatt!

// Hedda



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3