tiistai 24. tammikuuta 2012

Vardag! :)

Hej! :)

Verkligen på mycket bättre humör idag igen, ett stort tack till er alla underbara i Kattan! <3 Skoldagen gick lite trögt - somnade till och med på en 10 minuters rast då jag bara satt mig ner och lutade mot väggen... Annors helt okej, efter skolan for vi på kaffe med några och efter det ännu ut på stan en sväng med Jennie, träffade också på Aku där. Redan att en liten stund vara med "Åbo-människor" efter skolan, göra något, planera saker och sånt, gör att jag trivs mycket bättre där. Nu gemför jag alltså med att jag länge bara har farit rakt hem med den första busen jag hinner med, vet inte ens varför egentligen! :o Jätte skönt såhär, så tacktack ännu!! :)

Fick nån idé att jag vill köpa en bok också på Akademens bokrea, varifrån kom månne det också..? Men i varje fall, tänkte att jag ska läsa något på finska här någon gång så jag köpte den här boken:


Nu ska jag börja läsa till torsdagens religionsprov. Lycka till till mej som hittills har läst ett kapitel i boken under hela kursen och egentligen inte hinner läsa alls imorgon... (Y)

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3