maanantai 30. tammikuuta 2012

Mysig skoldag :)

Hej! :)

Helt skön skoldag idag, först finska och engelska som man inte behövde göra så mycket på, då det ju är sista dagen före provvecka nu. :) Se skulle det ha varit religion, men vi har ju haft provet och allt redan så Jennie, Aku och jag for först till stan och köpte lite skolböcker (shit vad dyrt!!) och sen blev ännu Aku och jag på kaffe. Mysigt :) 
Till sist ännu en historiatimme med en stressad lärare och det känns som att vi inte ens har gått igenom allting ännu fast provet är i övermorgon och vi bara har preptimmen kvar.. Hmm, blir att läsa fullt själv, som till förra hissaprovet, var det 10 timmar dagen före eller något helt galet mycket som jag och Cassandra läste!? :D Slutade 2 på natten om jag minns rätt...


"Dagens outfit" :D Strumppisar och surprise: gammal ylletröja


Akulainen och Jennie <3

Skolböcker..

Namnamnam det bästa från Coffee House (och jeps Antonia, joo jag går för ofta på kaffe :D )

Tog snabbt några bilder också då det blev tid kvar, vid Aura å som kanske inte är så svårt att förstå :D


Nu ska jag ta itu med matematik och sen kanske lite historia också.. Roligtroligt.. Några idéer vad jag kan underhålla bloggen med under provveckan, har på känn att det kan bli lite enformigt?

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3