torstai 12. tammikuuta 2012

Showmänniskor ♥

TACK TACK TACK till er alla som är med i showen!! Jag var idag och tittade på första genrepet inför publik, vi var bara några och tittade men det var helt jätte roligt! Började ju gråta i slut-tackena också för det var så Pargas-nostalgiskt på något sätt att se alla som man känner där på scenen. Och att ni var så supersuper bra! 

Egentligen skulle jag själv ha velat vara med där på scen, men jag vet också att det inte skulle ha varit möjligt i praktiken, jag skulle ha stressat ihjäl mig.. Kanske nästa show om där finns lika underbara människor med då..? :) <3 (ui vilket sånhärnt fult love-talk men det kommer från hjärtat ;D <3 )



Ni ska alla ta och köpa er biljetter till showen HÄR !

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3