lauantai 14. tammikuuta 2012

Fredagen den 13:e

Hejps! :)

Normal skoldag, skrev finskauppsats sista timmen. Jätte roligt att jag då hela uppsatsen var färdig märkte att man skulle skriva som en dagbok. Berättade om en resa då alltså... Hmm.. Hoppas att det är ok med bara en dagboksaktig avsutning som jag sen skrev om. (supernödvändigt att förklara nånting sånhärnt också hit..) Kanske det här då var min "otur" för fredagen den trettonde, annars har det väl inte hänt något tror jag, kom undan med ganska lite otur i såfall.. :D

Ja, sen var det dans några timmar. Ni kommer väl förhoppningsvis att få stå ut med mitt skrivande om hur motiverad jag är nu :D Fick tårar i ögonen också i slutet av timmen för att det var så roligt att kunna göra fullt, kröhöm :D Rooooligt!! Här en bild från slutet av 2009 då vi dansade i Hansa.



Nästa juttu var showen, igen. Jag hann bara till andra akten, men det var ju nog bra igen och roligt att också få prata lite med dem som var med efteråt! :)

Sen hem en stund och äta Oskars födelsedagstårta, gottgott! :P Efter det ut och gå faktiskt med Antonia, vi gick runt lite på malmen och var sen en liten stund i kämppän också.

Det blev ju nästan ganska långt om vad jag har gjort idag, har totalt glömt bort datorn också fast jag har varit hemma emellan, ganska så skönt, det händer inte så ofta ;D

Godnatt!

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3