keskiviikko 11. tammikuuta 2012

Träningmotivation!

Hej!

Hemma från dagens danstimmar. Jag är helt överglad, fick genast tillbaka min motivation till att träna, dans mest men annars också! För över ett halft år sedan fick jag för första gången något fel i höften (ännu heller ingen aning vad), då det blev bra sträckte jag genast den andra höften. Så nu äntligen, hoppas jag alltså, har båda blivit bra! Så verkar det åtminstone, får ta det lite försiktigt nu i början men i varje fall!

Jag trodde att jag bara inte tycker om att dansa lika mer som förr eller något, men det har bara varit motivationen som har fattats då jag inte har kunnat göra för fullt! Jessjess!! :D

Sökte runt lite på weheartit efter en bild, men hittade inte riktigt nån perfekt :/ Här är en helt fin i varje fall, vet inte riktigt om jag tycker att texten där är sann, nog är det väl kanske lite så?



Tsihiii! <3 Godnatt!

// Hedda

1 kommentti:

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3