sunnuntai 11. joulukuuta 2011

Veckoslutet

Hejhej! :)

Helt jätte dålig uppdatering här, men jag kan faktiskt skylla lite på att nätet på min dator inte fungerar ännu heller.. Eller jo, wilma och banken slipper jag in på men inget annat. Nån som vet vad som kan vara fel? :o

På veckoslutet har det blivit att vara ganska mycket i kämppän och sen med Myyri, Antonia och Jocke. :)
På fredagen var det också Arkipelags sångkoncert som jag inte ville säga i förväg att jag skulle fara och sjunga till så att ingen säkert skulle hitta på att komma och titta :D


Tänk om man skulle kunna sjunga sådär....


ui va störande att den e klippt sådär, ja ville ju bara ha hondär lilla o sjunga hela tiden som de va förr :o -.-


Godnatt!<3

// Hedda

1 kommentti:

  1. Hej! Samma superlim som jag limmar lite allting med hehe! De är med 2 blandningar och måste härdas, men man kan nog använda lite vad som helst för starkt lim tror jag nog!

    VastaaPoista

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3