torstai 1. joulukuuta 2011

Nätet :o

Hej! :)

Kommer att vara lite problem här i bloggandet nu om jag inte får min egen dators nät att fungera, ingen aning vad som är fel men den hittar bara ingen anslutning :o Hoppas det bara är något fel i typ nätverket (försöker låta som om jag fattar nånting nu :D) och inte att det är typ fel på datorn... Jag är nu på vår hela familjs äldre dator och tittade igenom min gamla blogg från favoriterna. Hui vad man längar till sommaren!! Skulle lägga upp några härliga sommarfoton därifrån hit också men det stärvar allt nu så ni får väl fara dit och titta istället.. Sommarfiilis <3


Idag var första dagen i den tredje perioden, filosofi var nytt ämne som verkade smått skumt :o :D Och vi blev genast indelade i random par som vi ska göra allt med under hela kursen, t.o.m. provet. Konstigt.. Tur att mitt par verkade trevligt och sådär så det borde inte bli nån panik :D Annors så är det ju lite mindre mysigt att redan nu ha hela kalendern fylld med en massa deadlines för alla världens skolarbeten.. <3 -.-

Sen nu på kvällen hann jag vara snabbt ute med Jocke en stund, hade bestämt att fara TIDIGT och sova idag sen, men det verkar ju inte gå så bra precis.. :D Nåja, nu godnatt i varje fall! :)


// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3