lauantai 31. joulukuuta 2011

Augusti 2011! ♥


Först var det resan till Muonio med Joutsenlompolo, sen blev det väl några utekvällar och dagar såklart i slutet på sommarlovet. Sen började Kattan, de första dagarna var ett helvete som jag redan har sagt, men nu är jag så jävla nöjd att jag valde som jag valde! <3 Läsåret började med en kattanfest första fredagen. Efter det började jag lära känna alla underbara människor i Kattan sådär lite osv. :) Ännu Forneldarna var med i samma månad... Nu blir det ganska så många foton....

Muonio :)










Ute! :D



























Jahass denhär bilden ville vända sej sådär? :o Ok, men i alla fall, nån danstimme bara :)



Sen Kattan!













Chanss :)



Kattanfest nr 1 :D



Forneldarnas natt :D



















That´s it, det blev mycket :o :D

// Hedda

1 kommentti:

  1. wow va blond ja ee! wtf :DD vitsi va rolit o se på alla gamla bilder :D

    VastaaPoista

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3