torstai 8. joulukuuta 2011

Städastädastäda

Häjj :)

Hahaa ännu bild på då Myyri och jag förde pantflaskor igår kväll, kände oss smått fula att komma skramlandes med dom dit, men vi fick pengar så det var ju bra :D


Jag hade ändå planerat att jag skulle kunna uppdatera mycket idag, allt världens vad jag har funderat på och inte uppdaterat här under dagarna, men näpp. Mitt nät på datorn vägrade fungera. Mysigt. Jag skulle ha haft tid också att göra det fast i bussen men ei voi mittään.. Hoppas det börjar fungera snart, jag är nu också på denhär andra datorn...

Puss, kram och godnatt! <3
// Hedda

1 kommentti:

  1. Om du har samma problem att nettin int funkar för att du klicka på en länk så ja vet hu man gör :D fö ja hadd samma sak (Y)

    VastaaPoista

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3