sunnuntai 18. joulukuuta 2011

Tsidipp hejj! :D


Jag vill kunna mobilblogga!! Nu är det bara störande att om jag inte orkar data på lite över en dag så kan jag inte uppdatera och då har det ren hänt massor och jag har en massa jag vill skriva om... Hmm.. Nåjoo, på fredagen blev det såndärn palautetimme med Hanna-Riikka, alltså i dansen. Jag var helt positivt överraskad vad hon sa, eller alltså för jag vet att jag har blivit massor sämre nu, inte haft så bra motivation osv, men NU har jag inspiration som fan så efter julen!!!! :)) Efter det for jag till Åbo med de bästa därifrån och "firade jul" <3 Jätte kiva kväll! TACK!


vi smälte in i soffan ;D


 brunett, blond och redhead ;)








Är dethär normalt? Freddu verkar inte tycka det åtminstone....


På lördag, idag alltså, var det skolans basar på förmiddagen, luciasystemet for helt bra, skrämmande bara att lucian fick stearin i ögat, alltså det fastnade fullt i ögonbrynet och ögonfransarna :o :/ Inte så bekvämt kanske..
Efter det på stan med Cassandra en stund och sen Ronja lite längre. Vi skulle shoppa julklappar, och vi fick nog båda det mesta men inte helt allt. Det är så roligt då man hittar nånting bra men det blir ju en del paineita också..
Sen nu på kvällen var Antonia, Ronja och jag först en stund hos Myyri, sen for vi till kämppän och var där lite. :) 

Det var allt, jag lyckades faktiskt med att klämma ihop allt ganska kort! :D

Godnatt!
// Hedda

1 kommentti:

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3