lauantai 3. joulukuuta 2011

Film: Breaking Dawn

Hejj! :)

Nu ska jag helt just och sova, måste stiga tidigt upp imorgon typ klockan 7 så att jag hinner packa färdigt före vi startar till mummu 8-tiden... Får se hur det blir med bloggningen, bara min nätsticka fungerar så är det ju inga problem men det har varit en massa stärv med datorn, som nu också, så vi får se...

Vi var alltså och tittade på den nya Twilight-filmen Breaking dawn med Aino och Vilma. Filmen var bra tyckte jag, lite roligt att jag började gråta ren helt där i början av filmen :D Den var nog lite sådär småfånig eller så på vissa ställen, som då vargarna pratade (som Laukki också skrev i sin blogg), men annors bra! Ja kiitos seurasta! <3



Där är trailern, jag tyckte nog att filmen var sevärd! :)


Godnatt <3

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3