keskiviikko 7. joulukuuta 2011

Ouppdaterat :(

Hej! :)

Känns som om jag inte har uppdaterat på en evighet nu, senast var på söndag alltså för tre dagar sedan, ganska länge nog :o Jag har ändå ett lite fult fel som säkert hal att göra med min pedantiska sida, att jag vill skriva kort allt vad jag har gjort så att jag nån gång som en gammal mummu (nää men nångång :D ) kan se vad jag har sysslat med, så jag lagar det som en kort lista bara. :) (okej den blev inte alls kort, varnar för att texten kan vara ganska så tråkig så det är bara att skippa om ni nu inte har lust att läsa :D )


Söndag: Största delen av dagen i bilen på väg hem från mummu, uppdaterade ju då ännu före jag for på Sannins danstimme. På kvällen blev det att chilla i kämppän med Antonia och dom andra där. 

Måndag: Sov läääänge <3 Lite senare var Jocke hos oss en stund. Sen på kvällen typ firade vi Myyris födelsedag (GRATTIS i efterskott!<3) med att titta på Flickan som lekte med elden (Män som hatar kvinnorna-filmena är typ mina favoriter av alla filmer jag nånsin har sett!!) hos Antonia med Cassandra, Emilia och Karolina. På kvällen ännu till kämppän och sen Jocke till mej. :)




Tisdag: Sov jävligt länge, helt för länge, tack så satan.. -.- <3 Hittade inte på nånting att göra där ensam i mitt "tråkiga rum" heller på morgonen så jag typ tråkade och halvsov i några timmar bara.. :) Vi for ut och jag fick vara med Ronja också, det var helt för länge sen sist!! Myyri kom med ut och till kämppän så vi städade hela nedre våningen, mest med Myyri och Ronja och sen så hjälpte Kevin till också. Det blev faktiskt ganska fint där efter att vi hade släpat ut 2 fulla sopsäckar med rosk, en massa pantflaskor, sopat golvena med någo random matburkar och händerna som redskap och t.o.m. satt blommor på bordet i ett ölstop :D Men det var faktiskt jätte roligt att städa så jag ska inte gnälla nånting här nu. :P
Sen så fick jag fick också glasskaka hos Myyri, som hon fick hemma då det var hennes födelsedag, grattis ännu! :P <3 Och tacktack :)
Sen ännu titta lite på självständighetsbalen på kvällen.

Bara för att jag inte hade nån egen bild så tog jag denhär gulliga från Max in the crowds fb-sida . Där är blombuketten som bara låg nånstans och som vi satte fram snyggt på bordet :P 

(Märkte att mitt "korta sammandrag" om vad jag har gjort blev lite längre än jag hade tänkt.. Nåja jag tvingar ingen att läsa heller :D )

Orkar inte nu skriva om idag utan tar det typ imorgon istället, jag ska fara och sova snart så att jag inte ska vara helt död hela tiden..

God natt människor, jag har super blogglust nu igen då jag har haft paus!! :))

// Hedda


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3