keskiviikko 14. joulukuuta 2011

Danstest

Hej! :)

Jag borde egentligen nu vara på danstest som vi brukar ha två gånger per år. Där testas allt från magmuskler till spagater och lite kondition också. Jag är alltså inte på väg för att jag har haft höftböjaren? (lonkankoukistajan) sträckt så länge och inte är helt säker på att den är 100% frisk ännu. Därför har jag bestämt att jag tränar fullt, tänjer osv först efter jullovet så att skadan säkert inte ska komma tillbaka.

Harmar verkligen, för till skillnad från de flesta i gruppen, har jag alltid tyckt att det har varit jätte roligt att testa lite och se vad man blivit bättre och sämre på! Det har väl att göra med att jag egentligen är ganska tävlingsinriktad och man tävlar så lite i dans, testena är ju ändå lite som en tävling mot sej själv... :)


Jag har faktiskt nästan fått mitt engelskaspeech om Michael Jackson gjort redan! :) Här en kort ganska så förskräcklig filmsnutt...



// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3