sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Vinter!?

Hejps! :)

Herregud vad det har blivit kallt ute mitt i allt!! Man blir ju en isbit redan av att cykla till malmen som tar typ 10 minuter :o Och tydligen ska det regna hela nästa vecka, ännu mysigare.... Nåjoo, bara det skulle kunna börja snöa så att det ens blir ljust och fint :)
Var i kämppän en stund och en sväng till Hese och kom just hem, nu bara snabbt i duschen och sen och sova så att hjärnan är vaken (för en gångs skull) till matteprovet imorgon. Det går nu som det går men jag tänker inte öva mer åtminstone :)


Sen så ville jag bara sätta in en lite vintrig bild hit som jag tog förra vintern då systemkameran var helt ny och jag tyckte att suddig bakgrund var det snyggaste som fanns :D



Godnatt! :) 

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3