tiistai 1. marraskuuta 2011

Kulturellt ;)

Hej! :)

Just nu är jag på konsert som vi ska fara på via skolan. Känner mej lite kulturell att fara på en klassisk konsert, inte sådär varje dag man gör det.. :D Egentligen har jag inget emot klassisk musik, men jag prioriterar nog ändå inte min tid så att jag skulle fara och lyssna frivilligt.. Det som jag har funderat på nu då Daniel i vår musikgrupp spelar piano helt superbra, vi ska på konserten (där Åbo konservatoriets ungdomar spelar) osv, är att jag nästan smått ångrar att jag slutade spela piano... Eller nää, egentligen inte eftersom jag vet att jag ändå aldrig skulle öva och bara skulle vara störd på det, men ni vet känslan att det på något sätt harmar :/ Nåja, jag är ändå nöjd med mitt val att sluta och byta till sångtimmar men det är nu sånhärnt som man alltid funderar fram och tillbaka på.. 


Bilden från 2006, alltså jag är 11 år här. :) "Jätte synd" att inte ansiktet syns ;)

Hejssvejs! :P

// Hedda

2 kommenttia:

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3