sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Stress.

Inte alls roligt. Jag har inte haft denhär känslan på fast hur länge, hade den alltid förr och det känns så äckligt bekant. Bara stressar för allt, påriktigt ALLT. Det blir så att jag inte kan koncentrera mej på något, jag bara funderar fram och tillbaka på saker och tänker att inget går eller blir bra. Kan inte lita på mej själv eller andra och det blir bara konstigt. Blir irriterad på mej själv att jag tänker såhär och inte bara kan bete mej och tänka normalt! Allt är väl egentligen jätte bra så vad har jag för problem!? 

Joo, vet inte vad mera jag ska skriva hit, blev säkert jätte flummigt och allting men det är bara skönt att ens lite "skriva av sej"...

Snart på Sannis danstimme som säkert hjälper och får en att tänka på annat.. <3


Låter kanske konstigt för någon men det är faktiskt ofta som dans får mej att må mycket bättre. Man kan på samma gång tänka på något helt annat men ändå uttrycka sina känslor! (låter jävligt klische men det är helt sant!)

Sköt om er!
// Hedda

1 kommentti:

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3