perjantai 18. marraskuuta 2011

Fest! ;D

Hejps! :D

Jag ska nu helt snart iväg på danstimme, kom just på att jag ska laga en liten koreografisnutt dit också :o Men jeps, sen blir det fest och jag hinner inte uppdatera där emellan, blir lite bråttom med att hinna gå i duschen, fixa sej och allt. Sen kommer Mattan, Ella och Arsa hit en stund och så far vi iväg till PSG festen!! :D

Jag hittade dethär inlägget från mitt arkiv med texter, trodde att jag hade publicerat det före den förra kattanfesten men tydligen bara sparat :/ Jag lägger upp det nu istället för har ganska långt samma fiilis ;D Men undra inte jag har inte ändrat nånting på det så det blir lite fel :)

Hihii NU ÄNTLIGEN dethär har jag väntat på!! :D Jag var ju borta då förra Kattanfesten och det är ju redan ganska mycket tid sedan den första.. Men idag, jeejee!! :D (är jag på övervarv eller nånting? nää inte alls.... :D) 


Domhär gulliga barnen är en del av dom som ska med från Pargas, denhär bilden är från midsommaren i Nagu dethär året :P


Det är ju bara helt superroligt att det nu kommer att vara en massa Pargas- och Åbokompisar blandat där och oioioi!! Hoppas kvällen fyller mina förväntningar! (kan vara svårt :o)

Inte har jag ju egentligen något att skriva, men hejdå jag ska sticka iväg nu, ha en bra fredagkväll ni också för det ska jag se till att jag har! ;D

// en SUPERTAGGAD Hedda


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3