sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Uppdatering :o

Hej! :)

Har varit lite dåligt här med uppdatering idag.. Igår var vi då på Vulcanization of the scene i piuggen, helt bra och lite roligt också emellanåt... :D Efter det till Tooni med Myyri, vi åt lite pepparkakor och drack glögg, det måste man väl göra på lilla jul. :) Sen så orkade vi inte titta på nån film eller nånting som vi väl kanske hade tänkt från början utan vi for till kämppän istället. 





Där hade ni två jätte mysiga foton från igår på Jocke och Hemppa... Bara för att ni ska ha nånting att skratta åt lite :D Och fotona är från facebook, inte mina. 


På kvällen kom sen ännu Jocke till oss så jag var med honom idag tills vi fick familjebekanta gäster från Hyvinge, helt roligt att se dem också, jag vet inte  hur länge sedan sist det var.. :o :)

Nu hinner jag läsa lite på ryskaprovet som är imorgon och sen ska jag på dans. Hejdå!

// Hedda



1 kommentti:

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3