lauantai 12. marraskuuta 2011

Hemmakväll :o

Hej! :)

Nu allvarligt ska jag försöka skärpa mej med uppdateringen, stör mej själv också att jag inte skriver hit vad jag håller på med.. Men nåja, igår var jag på dans och gjorde faktiskt inget efter det, chillade hemma och tittade på tv :) Helt skönt men det störde mej ändå lite på något sätt, kanske bra om jag "lär mej" att vara hemma igen? (egentligen är det ju bara tråkigare? :D ) 
Jag tittade i kalendern och jag har inte varit hemma en enda fredag eller lördag kväll sedan skolkalendern började!? Om jag tänker på ännu förra året eller nån gång tidigare under högstadiet, så var jag ju massor mer hemma då, inte hände det egentligen nånting nånstans där jag ville vara.. Alltså ute, fester eller nånting :o


Idag får vi lite se vad jag ska göra på kvällen, men nu här ganska snart ska jag till Åbo med Cassandra, Antonia och Myyri! :) Helt chill får se vad vi hittar på att göra där.


Bara för att jag egentligen inte hade några passande foton så grävde jag lite i gamla fotomappar :P


Antonia 2005

Jag 2006


Myyri 2007


Cassandra 2008

Vi e lite söta tycker jag... :D

Hejdå!

// Hedda

3 kommenttia:

  1. Hahahahahah!!! vafan! var ha du hitta dom här bildena! vi e no så snygga! :D
    m

    VastaaPoista
  2. hahaa :D ja bara titta i lite gamla fotomappar på datorn ;))

    VastaaPoista

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3