lauantai 19. marraskuuta 2011

PSG fest :D

Tsihipp hejj :D

Ett litet nattinlägg bara nu, kom för en stund sen hem från festen med Ella och Mattan som nu ska sova över här :D Jeejee :D Ööh vi åt liksom MASSOR just, typ all mat vi hade hemma? Ett helt bröd, yoghurt och allt möjligt herregud, helt för mycket.... :o :D 
Jätte nödvändigt att jag förklarar någo sånhärnt nu, men hehehe jag ville bara skriva nånting. Vi hade värsta skrattattacken också, jag vet inte när jag senast har garvat sådär mycket? Jag låg på vårt köksgolv och fick värsta krampen i magmusklerna :D

Hade kameran med så kanske det blir några foton från kvällen imorgon om det är nånting som man kan lägga ut........ :D

Hejdå, nu ska vi ännu kanske titta på film eller nånting får se :)
Godnatt!

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3