tiistai 29. marraskuuta 2011

Film: Twilight

Hejj :D

Sköönt att vara hemma från skolan redan nån gång före klockan ett! Hissaprovet tror jag faktiskt att gick bra, och tur det efter gårdagens övernördande.... -.- :D

Där ganska tidigt efter skolan kom Laura till mej för att ge lite stöd i kemi, som jag har prov i imorgon. Lite fick jag nog läst och hon förklarade vissa saker men vi kom fram till att det nog var ganska hopplöst, häftet helt råddigt och bara en massa flummiga saker :o Jag tror att jag klarar mej med det jag hittar i MAOLs ungefär, och lite allmänbildning.

Vi slutade öva och tittade istället på Twiligt - New Moon, eftersom jag måste se både den och trean före fredag då jag ska se Breaking Dawn på bio med Aino och Vilma. Ainos födelsedag <3

På kvällen kom sen ännu Jocke till oss :))


Här är New Moons trailer, jag skrattade på många ställen i filmen för att den är så fånigt överdriven, datagjord och klischéisk :D (va e de för ord? :D )



Godnatt!

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3