sunnuntai 4. syyskuuta 2011

Tillbaka från Chans! :)

Hejj! :D

Nu hinner jag skriva igen, åtminstone lite :) Ska ta och försöka minska på tiden jag är vid datorn men det är bara roligt att skriva i bloggen så det ska jag nog ha tid med.. 

Nu har jag alltså spenderat mitt veckoslut, eller egentligen redan från torsdag kväll, på Chans. Vi hade föreställningar i Pargas på fredag och lördag. :) Det var helt super att uppträda för "hemmapublik" och ett STORT tack till alla som var och tittade! Betyder mer än ni tror <3

Några foton har jag faktiskt tagit där så lägger nu upp några då :) Senare idag blir det läxor (surprise surprise), kanske en liten tupplur (:D har inte hunnit sova alls ordentligt nu med Chans och allt) och sen på kvällen ännu dans.


Vi var också en sväng till Åbo och uppträdde på gågatan på lördag


Vilma


Em tom "backstage" i Pargas


Benjamin och Pia


Scenen i Sarlinska


Våra sminklådor med bilder på hur vi skulle se ut :P


Min.


Alexander, "Andy"


Viivi ("Juuso") och Elisa ("Berta")


Det var ett jättejätte roligt veckoslut! Man förstår varför man håller på och kämpar med det man gör, för mej då dans. Det är dethär man vill göra eller sådär, om ni fattar! :) Och så är det ju sååå givande att prata med bekanta i publiken efteråt! <3

// Hedda


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3