torstai 15. syyskuuta 2011

R.I.P

Hej, 

lite underlig stämning, jag vet inte riktigt vad jag borde tänka... Det som hände i Pargas idag var ju så hemskt, lider massor med dem som kände honom! :( Själv har jag egentligen "inget med saken att göra" men det blir ändå en så konstig känsla då man inte vet hur man borde reagera. Det är ju ändå sådär att dom flesta här känner alla via nånting... Mitt huvve fylls genast av tankar med hur jag själv skulle reagera om det hände något till någon nära för mej, har aldrig upplevt det och är faktiskt rädd för min egen reaktion sedan då jag hamnar inför en sån situation! 
Får se om jag ännu skriver något annat inlägg idag, på något sätt känns det fel, som om man borde lägga alla tankar på dethär fast det egentligen ju inte hjälper någon... :(

Kram! <3

// Hedda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3