keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Hösten ♥

Hej!

Jag har påriktigt hittat en ny förälskelse, regn! Undrar själv vad jag har för fel men jag tror, som jag redan skrev tidigare, att det beror på att jag inte behöver cykla eller gå till skolan i regn nu mera. Det är ju det skönaste som finns att cykla hem i ösregn från dansträningar då man ändå ska i duschen genast efter! :)


gammal lite höstig bild :)


Ja, sen så har jag ju nu en massa på gång här på hösten, som är roligt men också ganska jobbigt. För tillfället Chans som jag har skrivit ganska mycket om och sen ännu en föreställning Joutsenlompolo kvar. På fredagen är det också möte, eller typ anmälning (?) till showen i Pargas som jag nog tror att jag tänker vara med i, inte helt 100 på det ännu. Det som jag tvekar på är hur jag ska hinna ha något annat liv än skolan och showen om jag är med, men o andra sidan ångrade jag MASSOR att jag inte var med i förra showen... 
På våren ska vi väl också delta i FM-tävlingarna i showdance med gruppen, då borde man öva till det också nu. Helt skulle jag vilja vara med i allt men tiden räcker ju inte, och så vill man ju ha lite fritid för vänner som inte är med i domhär sakerna och sånt också!


min förra årets biljett då jag inte var med själv.. :(

Måste lite "skriva av mej" här nu, själv också få lite koll på allt som händer :P Det är roligt att ha mycket att göra men svårt att veta var den passliga gränsen går..

Nu ska jag fortsätta med läxor! ♥ -.-
Godnatt!

// Hedda

usch vad långt inlägg IGEN! :o kommentera gärna vad ni tycker också och sådär :P


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3