tiistai 20. syyskuuta 2011

POSITIIV! :D

Hejj! :D

Blev mitt i allt på superpositivt humör! :D Vet inte ens varför men nåja, ska inte gnälla i varje fall.. :D 
Gjorde färdigt mitt engelskaspeech i natt och det blev ganska sent med att fara och sova... Inte så trevligt på morgonen i bussen då jag bara trodde att jag skulle spy för att jag var så trött.. MEN: i speechet fick jag 95 !!! :o:o:o :D:D 
99 är alltså maxpoäng som man typ aldrig får i nånting, 95 motsvarar 9½ i vanliga skolvitsord! :D




Sen hade vi samling med hela skolan i slutet av dagen (slutade redan 12.45 <3). Temat för perioden är mångfald och elever i EKS berättade lite om olika saker. Det var faktiskt roligt att lyssna och tänka på sånt. Den mest rörande berättaren var nog Heidi, som berättade om homo- och bisexualitet och slutade med "Jag är så lycklig för att jag har hittat den jag vill vara med <3". Jag tror knappast att jag var den enda som satt med tårar i ögonen vid det skedet.... 

Sen skulle dom mitt i allt ha upp några från "publiken" framför skolan och jag var en. De frågade en fråga var av oss alla och frågan jag fick var om hur jag blev mottagen i Kattan och hur jag har trivats nu typ. Förklarade nu nånting om att första dagen var helt hemsk men att jag nu trivs jätte bra och sådär, det som jag nu tycker :) Började nu fundera på att kanske söka till EKS nästa år hmm...? 


// Hedda

P.S. Tyvärr missade vi att se kronprinsessan Victoria och Daniel då dom var i Åbo men.. kanske jag klarar mej utan det ;D

1 kommentti:

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3