tiistai 13. syyskuuta 2011

Rain over me

Hejj! :)

Gårdagens och dagens sång kanske? :D

Samma regniga väder idag igen alltså, men det stör faktiskt inte mej, för en gångs skull! (kanske för att vägen jag behöver gå då jag ska till skolan är typ 100 meter, till skillnad från 2 km förra året hehhehehehhehe :D )

Glömde igår att skriva att vi hade jumppa, friidrott i typ bara en halv timme, men jag blev superinspirerad att fara ut på länk eller nånting! Kom hem helt dyblöt, ännu med jumppakläderna på och var helt på väg ut på länk men mamma och pappa förbjöd mej då jag ännu typ är lite sjuk :( Ville bara skriva hit också vilken inspiration jag fick om jag inte tror mina egna tankar senare.. :D

Sen om idag morgon... Kröhöm, fick värsta rageattack för världens onödigaste sak: att jag inte hittade halsdukarna som var bort satta över sommaren.... Ni vet känslan då man är jävligt arg och sen bara blir argare och argare då man fattar hur onödig saken egentligen är. Exakt så var det på morgonen och lite senare bara skrattade jag åt det, sådär SMÅTT nolo över mej själv..

Ja, sen efter skolan var vi på stan i några timmar med några, planerade lite hur vi ska fira Mattans födelsedag. :) Blev ännu och vandrade runt lite längre med Jennie och sen då jag skulle hem råkade Vilma komma med samma buss. Roligt att prata med henne också då vi nuförtiden bara har en timme dans i veckan tillsammans :o

Camppu! :)


Jennie! :)


Cassandra! :)

Super kvalitet på bilderna med min lilla kamera också tycker jag.... :D -.-

På kvällen har jag kämpat med läxor, MASSOR! Biologiläxan var helt galen, massor med frågor sidor att läsa! Nu är jag faktiskt stolt att jag gjorde det ordentligt, kanske lite mindre att pränta in sen på provveckan..? :)


// Hedda 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3