maanantai 5. syyskuuta 2011

H ♥ C

Ville skriva ett litet inlägg här nu åt Cassandra. <3

Börjar nudå med att jag hoppas att du vet hur viktig du är! Jag kan alltid lita på att du finns där då det behövs! Vi har ju kännt varandra helt skitlänge ren, och speciellt under dom senaste årena har vi bara blivit närmare och närmare varandra, tack för det! <3 

Jag minns så bra då du förra året skrev nånstans att "nästa år nya äventyr feat. bunny" :D Hahah, syftande då på Kattan. 
Nu är vi då där tillsammans och fast vi inte ens har samma timmar eller nånting så vill jag att du ska veta att det är ett stort stöd att vi är där tillsammans, tänk nu typ första dagen där utan dej.. :o Herregud...

Sen så pratade vi ju också just om att vi är så olika men ändå så lika, tänk nu typ humorn. Samma sak med personlighet, utséende, egentligen allt! :o <3 Det sägs ju att "erilaisuudet täydentää toisiaan", stämmer väl på oss. :)


jag vet hur mycket du älskar bilden <3

Igår fick jag nån typ kohtaus och började tänka på sånhärnt, att jag borde berätta till alla viktiga hur viktiga dom är mycket oftare än vad jag gör! Det är så sällan som det kommer "naturligt" att vilja säga sånt. Nu var en sån stund att jag tänkte att jag vill skriva lite. Cassandra, du har alltid haft dom finaste brevena, texterna osv. till mej och jag hoppas att jag ännu nån gång får ett sånt ordentligt skrivet till dej. Det är du så mycket värd och brist på positivt om dej blir det åtminstone inte! 

Dethär blev nu helt för kort för att verkligen visa hur mycket du betyder, men jag ville i alla fall skriva nånting. 


<3

Everybody has that best friend that:
- turns everything dirty
- finds everyone hott
- eats like a pig and gains no weight
- is always soo pretty
- swears too much
- has a funny laugh
- never gets embarrassed
- has b*tchy comebacks
- dances like no one is watching
- always has a kinky winky story to tell

(från Myyris facebook)


JAG ÄLSKAR DEJ! 



// Hedda


ps. sen hoppas jag att du vet att du alltid kan komma till mej och gråta, bara babbla eller vad som helst <3 (okej du verkar nog veta det men ville bara säga.. :D ) 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentera gärna nånting. Tacktack <3